VGZ patiëntenstop melding aanmeldpagina

Bent u verzekerd bij (een van de merken van) VGZ ? Dan kunt u zich helaas niet bij ons aanmelden. De reden hiervoor is dat VGZ onvoldoende zorg bij ons heeft ingekocht en uw verzekeraar uw behandeling dus niet vergoed. We beseffen dat dit voor u een zeer vervelende en ongewenste situatie is. Wij raden u aan direct contact op te nemen met VGZ om alsnog toestemming voor uw behandeling te krijgen.

Dit geldt voor VGZ, Bewuzt, IZA, IZZ, Univé, UMC, Zekur, Zorgzaam en SZVK (Stichting Ziektekosten Verzekering Krijgsmacht).

Meer informatie en hoe u dit kunt doen

Contact

Aanmelden+verslavingszorg.jpg

Onze medewerkers geven u informatie over behandelmogelijkheden en geven antwoord op algemene of persoonlijke vragen over verslavingsproblemen.

Wilt u een afspraak verzetten of afzeggen?

Om uw afspraak af te zeggen of te verzetten neemt u contact op met de vestiging waar u in behandeling bent. U vindt hier de telefoonnummers van de vestigingen.

Direct hulp nodig?

We geven u graag uitleg over hulp bij spoedvragen

Heeft u een vraag?

Stel uw vraag direct online. Liever persoonlijk contact? 088- 358 20 00.

Wilt u zich aanmelden voor zorg?

Gebruik ons digitale aanmeldformulier of bel met 088- 358 20 00.

Wilt u een patiënt verwijzen?

U kunt een patiënt verwijzen via het Verwijzerspunt.

Zoekt u  de contactgegevens van een vestiging?

Vind een locatie bij u in de buurt.

Heeft u een suggestie, compliment of klacht? Laat het ons weten.