Hoe krijgt u zicht op de kwaliteit van onze behandelingen? Kunt u direct beginnen bij ons of is er een wachttijd? Bij wie kunt u vragen kwijt tijdens uw behandeling? Ons kwaliteitsstatuut geeft antwoord hierop.

Gepaste zorg

Wij willen dat iedereen die een beroep op ons doet zich goed bejegend, gehoord, begrepen, behandeld en begeleid voelt. Vanaf 1 januari 2017 werken wij daarom met een kwaliteitsstatuut. Hiermee leggen we vast hoe u de juiste hulp krijgt, op de juiste plaats, door de juiste behandelaar. En dat alles binnen een professionele en kwalitatief verantwoorde omgeving.

Met het kwaliteitsstatuut willen we nog beter waarborgen dat wij naar u luisteren. Dat uw behandeling het beste aansluit bij uw persoonlijke vragen, mogelijkheden, doelen en

behoeften. Dat uw behandelaar met u bekijkt hoe uw persoonlijk netwerk het beste bij de zorg kan worden betrokken. Dat uw behandelproces soepel verloopt, omdat alles goed wordt gecoördineerd en afgestemd. Bij dit proces speelt uw regiebehandelaar een centrale rol

Meer informatie over het kwaliteitsstatuut