Vraag, klacht of compliment
Deel jouw ervaringen met ons

Bij Brijder staat kwaliteit van zorg voorop. Dat betekent dat we graag van jou terug horen hoe je onze zorg ervaart. Aandacht voor jouw klachten, complimenten en suggesties is voor ons vanzelfsprekend.
Deel jouw ervaringen met ons
Bespreek jouw klacht, compliment, suggestie of vraag met jouw behandelaar of verstuur digitaal. Voor de juiste verwerking van jouw melding kies je een van onderstaande reactieformulieren:
Jouw melding liever schriftelijk verzenden? Stuur jouw klacht, compliment, suggestie of vraag naar:
Parnassia Groep
t.a.v. klachtafhandeling
Antwoordnummer 24680
2490 WB Den Haag
Klachten over jouw behandeling
Klachten zijn een signaal dat er iets aan de hand is. Ben je niet tevreden, dan willen we dat graag weten. Blijven rondlopen met een klacht lost niets op en kan de behandeling of de begeleiding van familie en naasten in de weg staan. Lees meer over klachtenregeling bij Parnassia Groep.
Registratie
Om jouw reactie zorgvuldig te kunnen afhandelen, vragen wij je enkele persoonlijke gegevens in te vullen.
In alle gevallen zorgen de betrokken medewerkers ervoor dat jouw klacht, compliment, suggestie of vraag genoteerd en behandeld wordt. Als je een online formulier hebt ingevuld, ontvang je altijd een ontvangstbevestiging. Als je dat op prijs stelt, ontvang je naderhand ook persoonlijk bericht over de afhandeling van jouw melding.
Om goed te kunnen inspelen op verbetersuggesties, houden wij een registratie bij van alle meldingen die ons bereiken.