Deel uw ervaringen met ons

Bij Brijder staat kwaliteit van zorg voorop. Dat betekent dat we graag van u terug horen hoe u onze zorg ervaart. Aandacht voor uw klachten, complimenten en suggesties is voor ons vanzelfsprekend.

Suggestie, compliment of klacht?

Wij horen graag uw mening over uw behandeling. Dat kan een suggestie zijn, een vraag of een compliment. Maar ook als u niet tevreden bent, willen we dat graag weten.

U kunt uw ervaringen op de volgende manieren met ons delen:

U kunt uw klachten, complimenten, suggesties en vragen schriftelijk sturen naar:
Parnassia Groep Meldpunt
klantenreacties/AC 2
antwoordnummer 53002
2505 VB Den Haag.

Less ook de informatie over de klachtencommissie Patiënten en het klachtenreglement.

Registratie
Meld ons uw vraag, klacht, compliment of suggestie. Om uw reactie zorgvuldig te kunnen afhandelen, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen.
In alle gevallen zorgen de betrokken medewerkers ervoor dat uw klacht of suggestie genoteerd en behandeld wordt. Als u een reactieformulier hebt ingevuld, ontvangt u altijd een ontvangstbevestiging. Als u dat op prijs stelt, ontvangt u naderhand ook persoonlijk bericht over de afhandeling van uw klacht of suggestie. Om goed te kunnen inspelen op verbetersuggesties, houden wij een registratie bij van alle meldingen die ons bereiken.